Wednesday, June 16, 2010

Rindukan saat kejayaan n kegemilanganku,,

Td lepak2 ngadap FB..T'pggl utk view profile akk nie..
Usha la video die..
Tbe2 rse sedih sbb da lme xrse prasaan sedih n sayu ble aku berjaya dlm ujian n pekse2 bsr zmn sek , rendh, mengh n diploma dlu..
Tbe2 rse b'slh sgt pd ma n ayh n pd diri aku sndiri sbb sem 1 aku da failed 1 paper..
Huhu.. Medic itu ssh..
Aku rse cam nk jerit sekuat ati skrg nie.. Nk nangis puas2..
Aku igt aku da lpe da rse kecewa mse dpt tau aku failed paper 2 hr 2..
Rupenyer x hlg lg rse 2.. 1st time dlm hdp aku failed paper..

Ma n ayh.......
Maafkn angah sbb x dpt nk jd yg terbaek..
Maafkn angah sbb da hampakn ma n ayh..
Maafkn angah sbb da wat ma n ayh ssh ati n sedih..
Angah da cbe wat yg terbaek..
Tp rezeki xde..
Agh harapkan doa n restu dr ma n ayh utk agh trus kekal kat sini..
Sbb ini impian ma n ayh..
Moga Allah meredhai perjuangan angah kat cni..
Aminn~~







No comments:

Post a Comment