Tuesday, January 4, 2011

Siapakah pemiliknya??

Siapakah pemilik suara itu??
Yg berjaya membuat aku tertawan dgn suaranya..
Yg berjaya membuat aku tersenyum tatkala mendengar nyanyiannya..


Siapakah pemilik tubuh itu?
Yg berjaya membuat aku tahu itu dia walau hya t'lihat dlm cahaya samar..
Yg berjaya membuat aku tahu itu dia walau hya t'lihat sekilas pndgn mata..


Siapakah pemilik senyuman itu?
Yg berjaya membuat aku tersenyum di kala melihat senyumannya..
Yg berjaya membuat aku terpana krn sekuntum senyuman yg ku dambakan dr nya..


Siapakah pemilik kaki itu?
Yg berjaya membuat kaki ku turut bergoyang tatkala melihat rentak kakinya mengikut irama..
Yg berjaya membuat aku hampir tidak percaya itu dia..


Suara,tubuh,senyuman dan kaki itu...
Siapakah pemiliknya?
Benarkah itu dia...
Dia yg aku puja...

Suara,tubuh,senyuman dan kaki itu...
Siapakah pemiliknya?

Adakah dia yg ku damba..

Benarkah itu dia??



>>Love 1, it's a nice version of u.. So sweet.. 143 dear..




No comments:

Post a Comment