Saturday, July 3, 2010

I THINK I LOVE U

Kata dia...
Cinta itu subjektif...
Kata aku...
Cinta itu relatif...

Kata dia...
Cinta itu dekat...
Kata aku...
Cinta itu percaya...

Kata dia...
Cinta itu x perlu di paksa...
Kata aku...
Cinta itu buatku menunggu...

Kata dia...
Dlm hatinya sudah punya cinta...
Kata aku...
Hatiku bagai di tusuk sembilu...

Kata dia...
Dia x ingin menyiksa...
Kata aku...
Aku rela merindu...

Kata dia...
Kami berbeza...
Kata aku...
Hati kita tetap satu...

Kata dia...
Biarkan masa berlalu...
Kata aku...
Biarlah begitu...

Dia....
Bagaimana kita bisa bersatu jika hati kita membeku...
Smpai bila harus kita menunggu...
Bagaimana harus ku setia bila tiada jawapannya...
Jangan biarkan aku kecewa...


Aku...
Lupakan lah kenangan lalu...
Agar aku x disakiti selalu...
Peliharalah hatiku...
Jangan biarkn dia melukaiku...


Walaupun dia mencintaiku...


~~Utk tatapan mu yg ku ingti n rindui selalu~~



No comments:

Post a Comment