Saturday, March 26, 2011

Dia yang aku benci

Dia yang aku benci
Namanya masih terpahat di hati
Sherry Naddy nama di beri

Dia yang aku benci
Kau bukan sekadar perampas hati
Malah perampas kebahagiaan hidupmu sendiri

Dia yang aku benci
Lakonan mu hebat sekali
Mungkinkah kau mahu mendapatkan seribu simpati??

Dia yang aku benci
Lembutkah hatimu seperti salji??
Atau itu sekadar senjatamu untuk mendapatkan dia si idaman hati??

Dia yang aku benci
Bahasa mu indah sekali
Walaupun kau mengeji namun katakan dirimu hebat sekali

Dia yang aku benci
Kebencianku kerana egomu yang tiada henti
Bongkak mu yang melampaui

Dia yang aku benci
Kasihani dirimu sendiri
Tidak usah kau meraih simpati dari mana2 lelaki

Kerana bagiku kau pelakon wanita sejati
Kau gunakan kisah silammu untuk menjerat mereka yang tak mengerti
Kerana bagiku kau tetap yang ku benci..

No comments:

Post a Comment